Annannassenn

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Cupcakessssss

Av Anna - 25 november 2012 14:03

Haaaaai


Är med Memmizzzen nu dåe, ksa snart baka cupcakes osv...

Har haft ont i magen sedan i fredags då jag vaknade ca 4 minuter innan vi började, hann då inte äta frukost... men åt typ as mycket lunch... fick reda på mitt biologiprov resultat, fick 92/122 vilket gav mig ett B :D

efter studietiden hade vi idrott, och vi hade typ r´träning, vilket jag från början var jävligt taggad till, eftersom jag inte har tränat på ca två veckor, men jag överänsträngde mig typ och skakade i hela kroppen i slutet, har haft ont i hela kroppen sedan de,  igår va vi typ hos mina kusiner och firade en utav dom, men jag fick så jäkla ont i magenoch kändes som om jag skulle spy så jag och Memmiz gick hem tidigare, dessutom hade vi inget batteri i mobilen... och Emmas mobil dog, och hon hade glömt sin pin kod. haha.... men ah, i fredags va vi typ på fritidsgården här i staden oså, skagöra några dagens nu eftersom jag ine har bloggat på länge....


Dag 2

Berätta om staden du bor i:

Den heter Askersund, strå typ överallt att det äär The heart of sweden oså, typ as liten, vi har två skolor, en låg och en hög stadie skolan, och så en musik skola, o flera dagis, finns typ inget mer att säga förrutom att den typ är en åretrunt stad, typ att den alltid är fin oså...


Dag 3

Dina kompisar.


Jag har många kompisar, jag älskar dom alla, tror inte jag har bild på alla men har i allafall på mina två bästavänner Dinoo och Cisöööööööööö (hon kommer döda mig nu) eller ah, Cizzilina     


Och, dom är bara bäst helt enkelt.


Dag 4

En person jag ser upp till.

Eh, jag vet inte, mamma kanske eller typ One Direction, eller jag vet inte, folk som är starka, dp inte starka som i muskler, utan starka som i att dom orkar med livet fast det är jobbigt. Vet inte rikigt men ah.


Dag 5

En bild på dig för 5 årsen.

Nu har jag inte någon bild på mig för fel år sedan, men kanske kan ta en gammal bild bara....

. Vet ej hur gammal jag var, kanske typ 3-5 på första o typ 4-6 på andra..


Aja ska få ,lite damp på Memma o Simon för dom hånglar på Kik, men ah Byebye
 














 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 22 november 2012 21:38

Heeei la då nyss upp första 30 dagars dagen... har inte hänt så mycket idag, slutade kl, 12.45 som vanligt idag, vart me kompisar, fangirlat/dött av nya frida tidningen jag har köpt idag ( One Direction special, 20 sidor med BARA  One Direction) o ...

Av Anna - 22 november 2012 21:30

Heeeei Då tycker jag att vi kör igång med den där 30 dagars grejen!:D     Dag 1 Berätta om dig själv.   Eh, ja, jag heter Anna, bor i Askersund, vilkt är en skit liten stad utanför Örebro. Jag fyller 14 om ca två månader:) går i 7E på sjö...

Av Anna - 18 november 2012 11:33

Heeei Ska typ städa idag, men logga in på datorn först lite... jag tror jag tänker vara lite wannabe min "lillasyster/tvilling" Emmz nu, så jag ska göra en 30 dagars, vilket betyder att jag ska typ göra en sak som står på en lista i 30 dagar:) ...

Av Anna - 16 november 2012 15:11

Heeei Sitter i soffan o kollar på Jag Saknar Dig med mina göllungar? Har inte hänt mycket idag då, men ah, Byebye...

Av Anna - 13 november 2012 12:09

Heeeei! Sitter i maten nu, min kompis håller på att mörda sig själv genom att äta citron... blir att va med finaste Memmiz sen o åka till östansjö, men ah Byeee...

Presentation


Haii
Va kul att du tittade in!(; Jag älskar att ta foton och One Direction! Pözz

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards