Annannassenn

Direktlänk till inlägg 5 november 2012

I wanna be forever young ;*

Av Anna - 5 november 2012 20:15

Men Haisannn!

Sorry för att jag inte har liksom bloggat emen har inte haft något att säga, typ haft lov nu dåe, vart fett nice!

I fredags var ju One Direction här i Sverige och på XFactor, dog.

Har vart med Cizzi och Emma på lovet, var o shoppa i måndags med Emmz, sen Kyriks övernattning mellan Tisdag och Onsdag, på Onsdagen chillade jag, Cizzi, Lisa och Lisa hemma hos Cizzi, kolla på film, tjockade, dama osv, chilla hemma Torsdags och dog i Fredags, typ snacka med massa i Lördags, fick så sjukt tråkigt att jag först börja bitchslapa mig själv sedan fösökte jag göra matteläxan kl  halv ett på natten, kan säga att det inte gick så bra, igår va jag med Cizzilina osv, kolla i hennes nya tidning, kan säga att horoskopet i den tidningen ljög eftersom den sa att idag skulle vara min turdag, de va lite tvärtom... typ först kunde jag inte somna igår kväll, hade tänkt vakna 5.30 imorse, vaknade vid 7.30, duschade, gick upp kolla facebook, sedan kom Cizzi in, fick panik, stressade sönder, stack till skolan. en bra sak var att våran svenska lärare iallafall hade fått sagan jag var lite sen med att lämna in, håller på med massa dls prov eller vad det heter, kommer inte gå bra på torsdag, då vi ska läsa ord högt och fort, hatar det. engelskan gick vä bra förutom att vi var tvugna att läsa en text och sedan leta ut ord ur den texten, väldigt irriterande. matte gick inte jätte bra, gjorde typ två tal... sen gick det ju inte jätte bra på slöjden kan man väl säga, en kile i klassen skulle hjälpa mig med en sak och han råkade spräka den, bad sedan slöjdläraren att fixa samma sak för jag var rädd att förstöra det ännu mer efter att vi limmade träet, men han gjorde en lite mindre spricka bredvid istället... religon gick också rätt bra, sedan franska, läraren var borta så vi hade vikarie, vikarien visste inte vad vi skulle göra så vi fick göra två uppgifter sedan sluta, så vi slutade ca 40 min tidigare:) sen stack jag och Cizzi hem till henne, typ gjorde inte så mycket, har nu kollat på mina typ betyg på de ämnen som lärarna har skrivit i saker på, har fått 5 D 4 C och 2 E faktiskt nöjd, får se vad jag får för betyg i kemi och religon också när det blir ifyllt, fick också veta att jag fick 53 / 57 poäng på franska provet förrförra veckan:) försökte tränna lite, typ göra situps förrut, klarade typ en halv minut sen fick jag ont i magen och gav upp.... ska försöka lite mer nu sedan plugga lite till biologi provet på fredag, ses:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 november 2012 14:03

Haaaaai   Är med Memmizzzen nu dåe, ksa snart baka cupcakes osv... Har haft ont i magen sedan i fredags då jag vaknade ca 4 minuter innan vi började, hann då inte äta frukost... men åt typ as mycket lunch... fick reda på mitt biologiprov result...

Av Anna - 22 november 2012 21:38

Heeei la då nyss upp första 30 dagars dagen... har inte hänt så mycket idag, slutade kl, 12.45 som vanligt idag, vart me kompisar, fangirlat/dött av nya frida tidningen jag har köpt idag ( One Direction special, 20 sidor med BARA  One Direction) o ...

Av Anna - 22 november 2012 21:30

Heeeei Då tycker jag att vi kör igång med den där 30 dagars grejen!:D     Dag 1 Berätta om dig själv.   Eh, ja, jag heter Anna, bor i Askersund, vilkt är en skit liten stad utanför Örebro. Jag fyller 14 om ca två månader:) går i 7E på sjö...

Av Anna - 18 november 2012 11:33

Heeei Ska typ städa idag, men logga in på datorn först lite... jag tror jag tänker vara lite wannabe min "lillasyster/tvilling" Emmz nu, så jag ska göra en 30 dagars, vilket betyder att jag ska typ göra en sak som står på en lista i 30 dagar:) ...

Av Anna - 16 november 2012 15:11

Heeei Sitter i soffan o kollar på Jag Saknar Dig med mina göllungar? Har inte hänt mycket idag då, men ah, Byebye...

Presentation


Haii
Va kul att du tittade in!(; Jag älskar att ta foton och One Direction! Pözz

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards